View unanswered posts | View active topics
It is currently Fri Apr 19, 2024 5:55 am
Author |
Message |
orestte
Site Admin
Joined: Fri Feb 11, 2011 5:40 pm Posts: 1661 Location: Iasi -Romania
Moto: XTrainer
|
Re: 2T vs 4T
cu cat mai multe pareri cu atat mai bine ti-am raspuns aici
_________________ Cele mai bune preturi la piese, consumabile si accesorii moto: BETA, KTM, YAMAHA, HONDA, Suzuki, Kawasaki. Echipament Enduro, Motocross Tel. 0721 53 53 77
|
Wed Feb 27, 2013 7:59 pm |
|
|
Ionut
Joined: Wed Apr 06, 2011 3:46 pm Posts: 82
|
Re: 2T vs 4T
Pe 2T e mai mult fun decat pe 4t. Si cum a zis 'Nenea Iancu', dar formulat altfel, fiecare cu mama ma-sii. Unii merg mai bine pe 2t si altii se pliaza mai bine pe 4t, fie multe sau deal!
|
Sat Mar 02, 2013 3:34 pm |
|
|
orestte
Site Admin
Joined: Fri Feb 11, 2011 5:40 pm Posts: 1661 Location: Iasi -Romania
Moto: XTrainer
|
Re: 2T vs 4T
@ionut tu ca ex posesor de 2T si actual de 4T ma asteptam sa explici mai pe larg
_________________ Cele mai bune preturi la piese, consumabile si accesorii moto: BETA, KTM, YAMAHA, HONDA, Suzuki, Kawasaki. Echipament Enduro, Motocross Tel. 0721 53 53 77
|
Sat Mar 02, 2013 4:07 pm |
|
|
Ionut
Joined: Wed Apr 06, 2011 3:46 pm Posts: 82
|
Re: 2T vs 4T
Greutate Diferenta scriptica este de 10 -15 kg DAR centrul de greutate fiind mai sus la 4t e mult mai greu de ridicat. +2t Pornire Vorbesc aici doar de pornirea la membru. 2t porneste cam de 5 ori mai usor la pedala +2t Consum Consum simtitor mai mic la 4t decat la 2t. mi s-a intamplat de multe ori sa raman fara benzina la 2t. Ca si costuri la 2t se adauga si uleiul 60-70lei/l. +4t Cuplu La turatii joase 4t este peste 2t. +4t Ambreaj la 2t este VITAL. La 4t poti sa mai uiti de 'el' +- Mecanica/intretinere Mult mai usor/repede se face la 2t. Vorbesc acum in calitate de campion la schimbat bujii viteza +2t Pentru un incepator nu stiu ce sa recomand! Ambele au + si - restul depinde doar de 'chilot' As mai lungi povestea da tre sa plec la baut! Mai multe in padure
|
Sat Mar 02, 2013 10:35 pm |
|
|
9emy
Joined: Mon Apr 23, 2012 5:42 pm Posts: 147 Location: Pe langa Iasi (Est)
Moto: GASGAS EC 250 E
|
Re: 2T vs 4T
Mie personal mi se pare mai bun un 2T pentru incepatori pana prind un pic de mecanica si de "skill pe camp"... Motorul fiind mai simplu si mai greu de stricat "din greseala" .. mai putine reglaje .. mai putine verificari, nici nu le trebuie puterea\cuplu masiv al unui 4T ... chestia cu ambreaju mai mult folosit la 2T .. ii ajuta sa invete controlul acestuia
Inca o chestie ar fi pretul si riscurile achizitionarii ... un 2T incepe de la 800E - 1000 E (cu putine riscuri atata timp cat porneste si merge bine) iar un 4T incepe de la 1500 E care poate avea probleme ascunse care pot costa sute de euro...
|
Sun Mar 03, 2013 5:56 pm |
|
|
orestte
Site Admin
Joined: Fri Feb 11, 2011 5:40 pm Posts: 1661 Location: Iasi -Romania
Moto: XTrainer
|
Re: 2T vs 4T
9emy ce ai scris tu nu e bun...nu stiu de unde le-ai scos 2T se poate strica cel mai usor din gresela...stiii care e cea mai simpla greseala? sa o scapi fara ulei sau ulei prost in benzina si iti garantez ca se strica la prima iesire mai putine reglaje? hmmm la 2T trebuie sa reglezi PW, carb, muzicuta la 800-1000euro sigur iei un ciuvei de motor in care mai bagi 500e lejer
_________________ Cele mai bune preturi la piese, consumabile si accesorii moto: BETA, KTM, YAMAHA, HONDA, Suzuki, Kawasaki. Echipament Enduro, Motocross Tel. 0721 53 53 77
|
Sun Mar 03, 2013 8:20 pm |
|
|
9emy
Joined: Mon Apr 23, 2012 5:42 pm Posts: 147 Location: Pe langa Iasi (Est)
Moto: GASGAS EC 250 E
|
Re: 2T vs 4T
E cam greu sa nu nimeresti 33 ml de ulei (in cazul meu) la fiercare 1L de benzina Si scuze dar raman la ideea ca pentru un incepator un 4T e mai complicat si riscul de avarii grave si scumpe e mai mare .. acesta avand mai multe piese in miscare In legatura cu pretul "primului motor"... nu cred ca multa lume a dat peste 1500 E ... 2000 E pe primul motor Mi se pare o greseala sa dai 3- 4000 pe primul motor si sa n-ai habar de el si sa-l rupi in doua pt ca il trantesti de 5 ori pe zi (ca toata lumea la inceput) si ca nu sti i ce si cand sa verifici sau sa schimbi Eu, ca incepator (pasionat de 2 ani), dupa a vara de plimbari pe camp pe un 80 cc am ales acum un 125 cc (2T) putin peste 1000E ... pana mai invat... desi sigur dupa un an sau doi o sa trec la un 450 cc (ceva mai nou... stiind destule cat sa-l intretin asa cum se cuvine) Sper ca nu am suparat pe nimeni .. e doar parerea mea dupa ce am stat iarna asta si am citit mai multe pe net si dupa discutii cu mai multe persoane
|
Mon Mar 04, 2013 10:57 am |
|
|
orestte
Site Admin
Joined: Fri Feb 11, 2011 5:40 pm Posts: 1661 Location: Iasi -Romania
Moto: XTrainer
|
Re: 2T vs 4T
stai linistit ca nu se supara nimeni dar e bine cand iti dai cu parerea sa nu fie tipic romaneasca (am auzit eu, am citit pe undeva, mi-a zis cineva) tre sa fi trecut sau sa fi avut ca sa faci o comparatie eu ca si altii de pe forum am dat si 4800e pe un motor de enduro(alte vremuri, alti bani), un motor bun tehnic isi are pretul sau ai avut motor enduro in 4T?
_________________ Cele mai bune preturi la piese, consumabile si accesorii moto: BETA, KTM, YAMAHA, HONDA, Suzuki, Kawasaki. Echipament Enduro, Motocross Tel. 0721 53 53 77
|
Mon Mar 04, 2013 12:30 pm |
|
|
rockTNT
Joined: Fri Feb 08, 2013 7:10 pm Posts: 69
|
Re: 2T vs 4T
pentru un incepator ce recomandati ?
|
Sun Mar 10, 2013 12:14 pm |
|
|
Dragos
Joined: Fri Feb 11, 2011 8:34 pm Posts: 462
|
Re: 2T vs 4T
"Cu cat sunt mai multe pareri cu atat mai bine" ...asa ca am sa-mi zic si eu parerea despre 4T avand in vedere ca sunt printre putinii de pe acest foruim care s-a dat jos de pe bicicleta si s-a suit direct pe enduro(nu stiam cand si cum sa schimb vitezele, nu puteam merge in scarite..etc) Am ales 4T ( wr 426) pentru ca era pe atunci motoreta pe care mi-o doream ...si nu m-am luat neaparat dupa review-uri in alegerea modelului. Privind retroactiv pot spune ca este o moto buna pentru inceput, sau cel putin pentru mine a fost. Mi s-a parut putin cam brutala la inceput, dar nu te obliga nimeni sa tragi de gaz daca nu te poti tine de ea. Ii dai cat poti TU duce... Din punct de vedere ciclistic, abia dupa vreo 2 ani am inceput sa inteleg cam ce-i aia si cam la ce ajuta..deci la inceput n-ai sa intelegi mare lucru la capitolul asta. Greutatea conteaza in functie de grupul de oameni cu care iesi la tura. Daca ai sa mergi cu un grup ce dispune de o experienta mai mare atunci vei merge pe trasee mai grele si cu siguranta vei cadea si atunci ai sa te confrunti si cu greutatea motocicletei. Aici ai 2 variante: 1 mergi la sala; 2 iesi de unul singur in timpul saptamanii si mai exersezi una alta. ( eu am combinat cele doua variante ) Nu ai tehnica, atunci compensezi prin forta. Cuplul motorului este exceptional, tractor cu 2 roti (valabil Yamaha). Mi s-a intamplat sa ajung in situatia de a cadea , eram pregatit de impact si totusi motorul m-a tras pana sus. Un minus destul de mare pt 4T este pornirea la pedala care necesita un efort suplimentar. De obicei cand se ineaca te stoarce de puteri pana porneste (asta daca nu ai vreo alternativa). In ultimul timp am mai incercat si eu cate un 2T de la colegi si in concluzie iti spun asa: daca as fi incepator din nou mi-as cumpara tot 4T, dar cu pornire la buton
|
Sun Mar 10, 2013 3:04 pm |
|
|
Who is online |
Users browsing this forum: Bing [Bot] and 4 guests |
|
You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot post attachments in this forum
|
|